Thursday, October 21, 2010

BIRU PERKASA

Sukan permainan antara rumah sukan telahpun selesai dijalankan dengan jayanya. Tahniah kepada rumah sukan yang berjaya. Nampaknya rumah biru banyak menjuarai acara yang dipertandingkan iaitu bola jaring, bola baling dan tarik tali. Dalam acara bola jaring pasukan rumah biru menafikan kehebatan pasukan lain iaitu hijau ( naib juara ), merah ( ketiga ) dan kuning. Begitu juga dengan acara bola baling.
Untuk acara tarik tali campuran rumah biru memang hebat dengan menewaskan rumah merah (kedua), hijau dan kuning yang masing-masing di tempat ketiga dan keempat. Dalam acara bola sepak pula johan telah disandang oleh rumah Hijau, merah ( kedua ), biru dan kuning. Rumah kuning pula telah menebus kekecewaan dalam empat acara tersebut dengan menjuarai acara sepak takraw.
Tahniah kepada semua pengurus pasukan yang membimbing serta melatih pasukan masing-masing. Penghargaan juga kepada En. Sahrom (GB) yang telah mengadili acara tarik tali. Terima kasih juga diucapkan kepada semua guru yang menjayakannya.

No comments:

Post a Comment