Friday, December 31, 2010

BACK TO SCHOOL

Saban kali bila ambang tahun baru muncul ia dikaitkan dengan 'kembali ke sekolah'. Sesuai dengan azam baru, boleh dikatakan semua peralatan sekolahpun nak baru. Bukan sepasang bahkan melebihi sepasang.
SKSL juga ingin mengucapkan SELAMAT KEMBALI KE SEKOLAH pada 2011 agar kecemerlangan menanti di akhirnya. Begitu juga kepada guru yang baru tiba dan diarahkan bertugas di SKSL. Namun dalam kegembiraan ini ada sedihnya kerana empat guru yang berkebolehan serta dedikasi telah bertukar angin ke sekolah lain.

3 comments:

  1. Salam..
    apa khabar warga sksl??
    moga semua baik2 yea..

    maaf lah kepada yang mencari facebook saya, saya dah tutup facebook saya..
    apa2 boleh keep in touch melalui email dan blog saya..
    trima kasih yea kerana beri saya pengalaman yang menarik sebagai seorang guru praktikum..
    moga sekolah ini menuju kejayaan yang terbaik..

    salam sayang..(^_<)

    ReplyDelete
  2. dah ramai otai2 lui tinggalkan lui....

    ReplyDelete