Thursday, November 11, 2010

KARNIVAL SK SUNGAI LUI 2010

Perancangan bersama menjelma kejayaan semua. Tiada dalam perancangan tahunan namun idea cetusan guru besar menyentak semua guru kerana program yang dicetuskan itu merupakan satu acara yang gemilang melibatkan beberapa aktiviti dalam satu program. Namun semua itu disahut oleh semua guru dengan tabah dan jayanya. Sukan tahunan sekolah, Majlis makan malam dan sukan rakyat disatu dalam Karnival SK Sungai Lui 2010.

06 November 2010, Sukan Tahunan SKSL kali ke-32 telah dijalankan dengan suasana meriah sekali dengan kerjasama dari Persatuan Ibu Bapa dan Guru (PIBG). Boleh baca laporan dalam blog Sukan Tahunan ke-32.

Pada sebelah malam pula diadakan Majlis Makan Malam Amal anjuran Kelab Sukan dan Komuniti DUN Dusun Tua. Ikuti blog Majlis Makan Malam Amal.

Pada 07 November 2010 pula telah diadakan acara Sukan Rakyat yang melibatkan masyarakat setempat dan pelbagai acara telah dipertandingkan. Klik pada Sukan Rakyat dalam blog sekolah Kejayaan program ini adalah hasil kerjasama semua pihak antara guru, kakitangan sekolah, PIBG, ibu bapa dan masyarakat setempat. Inilah ketepatan perumpaan bulat air kerana pembentung, bulat kata kerana maufakat, hati kuman sama dicicah, hati gajah sama dilapah, berat sama dipikul ringan sama dijinjing, bersatu teguh bercerai roboh, kalau tak pecahkan ruyung manakan dapat sagunya.Terima kasih pada semua daripada penulis.....

No comments:

Post a Comment