Tuesday, May 28, 2013

PERKHEMAHAN BERUNIFORM (L) DAERAH HULU LANGAT

Hulu Langat-22 hingga 24 Februari 2013, SK Sungai Lui telah menjadi tuan rumah Perkhemahan Beruniform (L) peringkat Daerah Hulu Langat. Perkhemahan tersebut diadakan di padang sekolah. Penyertaan terdiri daripada murid lelaki sekolah rendah daerah Hulu Langat. Setiap sekolah menghantar 3 atau 4 orang wakil untuk program tersebut. Lebih kurang 200 orang peserta yang terdiri dari unit uniform seperti Pengakap, Bulan Sabit Merah, Tunas Kadet Remaja mengikutinya. 
          Pelbagai aktiviti yang dilalui selama 3 hari 2 malam berkhemah di SK Sungai Lui. Segala aktiviti dikendalikan oleh En Hazizan dari SK Dusun Nanding bersama beberapa orang jurulatih yang dilantik khas bagi menjayakan perkhemahan ini. Kem Komanden ialah Tn Syed Zahinyr dan dibantu oleh En. Mohd Affandi.  
         Program ini bermula jam 2.30 petang Jumaat dan berakhir pada 12.30 t/hari 24 Februari. Perasmian penutup telah disempurnakan oleh Pn. Noor Aidah binti Sofian, Guru Besar SKSL merangkap pengerusi perkhemahan beruniform (L) tahun 2013. Pihak SKSL mengucapkan terima kasih kepada semua yang terlibat dalam menjayakan aktiviti ini. Segala kekurangan dan kesilapan adalah dari kedaifan diri kami. Maaf dipinta....
Tulang belakang perkhemahan beruniform 2013
 
        



























No comments:

Post a Comment